Trafik Kurallarına Uymayanları Kısa Mesajla Şikâyet Edin

Minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri ve kamyonlar ile ilgili şikâyetler “1530”a kısa mesajla iletilebilecek.

Son günlerde meydana gelen trafik kazaları gündemde yerini korurken İstanbul Büyükşehir Belediyesi yeni bir uygulamaya başladı. Buna göre artık şikâyetler kısa mesaj yoluyla da iletilebilecek.

Sistemle ilgili belediyeden yapılan açıklamayla şöyle denildi:

“İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı toplu ulaşım hizmetlerinde sorunların giderilmesi, vatandaşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikâyetlerini bildirmesi için cep telefonlarından kısa mesaj hattını hizmete soktu.

İstanbul trafiğinde; minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri, kamyonlar ile ilgili şikâyet ve öneriler için Alo Beyaz Masa 153 hattı cep telefonlarından kısa mesaj hattı olarak da kullanılacak. Vatandaşlar tüm operatörlerden 1530 kısa mesaj numarasını yazdıktan sonra şikâyet, yer, plaka belirterek isterlerse isimlerini de yazarak kısa mesaj ile iletebilecekler. Beyaz Masa’ya gelen mesajlar Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekle yasal işlemler yapılacak”

Vatandaşlar şikâyetlerini;

Kısa Mesaj ile 1530

Telefon ile 153

E-Posta: beyazmasa@ibb.gov.tr

E-Posta: topluulasim@ibb.gov.tr 

telefonlarına ve adresine yapabilecekler.

Kaynak: milliyet.com.tr

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: